Obecní úřad Záchlumí
Záchlumí 17
34901 Stříbro
IČO: 00573621
Záchlumí je příjemná vesnička Plzeňského kraje 8 km od Stříbra. Žije nás tu asi 450, máme svou mateřinku a školu pro 1. stupeň, koloniál, a na pivko chodíme do místní hospůdky. Obec má svou vodu, nechybí ani plynofikace s kanalizací. Občas trochu pozlobí mobilní signál, zato internet užíváme bez problémů.
A když máme civilizace plné zuby, stačí pár kroků, a do své blahodárné náruče nás přijme okolní nádherná příroda. Pro ty aktivnější z nás je tu možnost cykloturistiky po malebném Konstantinolázeňsku, jehož jsme součástí.
Reklamace nesplnění poštovní smlouvy
Reklamaci vnitrostátních zásilek lze zahájit do 1 roku ode dne podání; reklamuje se nesplnění podmínek poštovní smlouvy.
V případě mezinárodních zásilek lze reklamaci zahájit do 6 měsíců ode dne podání.
Druhy reklamací:
reklamace dodání, resp. nedodání zapsané zásilky (za takovou se považuje i reklamace dobírkové částky a reklamace zásilky s dodejkou včetně žádosti o opatření potvrzené dodejky),
reklamace úbytku obsahu nebo poškození zapsané zásilky,
jiné reklamace případů nesplnění smlouvy (nedodržení sjednané doby dodání, dodání obyčejné zásilky, porušení dispozic odesílatele nebo adresáta zásilky nebo poštovní poukázky, nesprávné dodání zásilky nebo poštovní poukázky určené do vlastních rukou, nedodržení jiných smluvních podmínek),
reklamace dodání poštovní poukázky,
reklamace mezinárodních zásilek.
Reklamace může být uplatněna jen jménem odesílatele nebo adresáta; pošta však nezkoumá totožnost osoby, která o reklamaci žádá, ani její oprávnění jednat jménem odesílatele, resp. adresáta.
Výsledek reklamace pošta sdělí písemně odesílateli nebo adresátovi, příp. osobě jimi zmocněné.
Nárok na náhradu škody může uplatnit pouze odesílatel nebo adresát.
Podmínkou zahájení reklamačního řízení je předložení potřebných dokladů ve stanovené lhůtě na pobočkách České pošty, s.p.
Pošta s reklamujícím na základě originálu podací stvrzenky, jejího druhopisu nebo opisu, sepíše "Reklamační list" a zahájení reklamačního řízení potvrdí na rubu podací stvrzenky (nelze reklamovat na základě fotokopie podací stvrzenky).
Výsledek reklamace sděluje vždy pošta, u níž jste reklamaci uplatnili; platí zde výjimka - jestliže byla reklamace postoupena jiné (příslušné) poště k vyřízení, potom výsledek reklamačního řízení sděluje ona.
Podmínkou pro přijetí reklamace poškození nebo úbytku obsahu zjištěném po dodání zásilky je předložení zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána.
Reklamaci podejte osobně na pobočkách České pošty, s.p. - na samostatném pracovišti reklamací nebo u vedoucího pošty.
Reklamaci přijímají pobočky České pošty, s.p.
Na poště předložte:
originál podací stvrzenky reklamované zásilky,
příp. její opis nebo druhopis.
Nutnost znát podrobný popis obsahu hledané zásilky pro pátrání v poštovní úložně.
Pokud uplatňujete nárok na náhradu za ztrátu zásilky, předložte:
fakturu nebo účtenku,
příp. další doklady.
"Reklamační list" mají k dispozici pobočky České pošty, s.p.
Poplatky nejsou stanoveny.
Vnitrostátní zásilka nebo poštovní poukázka:
Odesílatel nebo adresát mohou do 1 roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání zásilky; poškozenou zásilku lze reklamovat pouze 2 pracovní dny po dodání.
Reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 30 dnů od přijetí reklamace.
Uplatněný nárok na náhradu škody musí být vyřízen do 15 dnů.
Zásilka z/do zahraničí:
Odesílatel nebo adresát mohou do 6 měsíců od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání zásilky; poškozenou doporučenou zásilku je možné reklamovat přímo při dodání zásilky, u ostatních zapsaných zásilek lze poškození reklamovat do 2 pracovních dnů po dodání.
U služby EMS do zahraničí jsou lhůty pro podání reklamace uvedeny pro jednotlivé země v "Poštovních podmínkách služby EMS do zahraničí".
Reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace.
Poštovní poukázka do zahraničí:
Odesílatel nebo adresát mohou do 6 měsíců od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání poukázané peněžní částky.
Reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 2 měsíců od zahájení reklamace.
Jiné organizační jednotky České pošty, s.p.
V případě mezinárodního styku - zahraniční poštovní správa.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu Call centra České pošty, s.p.: info@cpost.cz.
Poškozený Balík Do ruky s hmotností nad 30 kg a Balík Nadrozměr je možné reklamovat bez předložení zásilky na poště dle pokynů uvedených na internetových stránkách České pošty, s.p.
Odesílatel může reklamaci dodání zahájit prostřednictvím tlačítka "Reklamovat zásilku" ve Sledování zásilky (track&trace) na internetových stránkách České pošty, s.p.
30.04.2018
Bez časového omezení.
Obec Záchlumí 01.09.2022 vyhlásila VEŘEJNOU SBÍRKU s názvem
„Záchrana a obnova kostela Narození Panny Marie v Záchlumí“.
Více informací najdete ZDE.
AKTUÁLNÍ INFORMACE
v otázce celkové úpravy území obytné zóny včetně podmínek oplocení jsou upravena v ÚZEMNÍM ROZHODNUTÍ a jeho aktualizacích, které se na tuto lokalitu vztahují. Jejich úplná znění najdete pod odkazem Obytná zóna "Pod školou".
Další informace k výstavbě rodinných dvojdomů v obci Záchlumí, která je zcela v režii soukromého investora, najdete na webových stránkách firmy STOREAL a.s.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31
1
|
1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |