Obecní úřad Záchlumí
Záchlumí 17
34901 Stříbro
IČO: 00573621
Záchlumí je příjemná vesnička Plzeňského kraje 8 km od Stříbra. Žije nás tu asi 450, máme svou mateřinku a školu pro 1. stupeň, koloniál, a na pivko chodíme do místní hospůdky. Obec má svou vodu, nechybí ani plynofikace s kanalizací. Občas trochu pozlobí mobilní signál, zato internet užíváme bez problémů.
A když máme civilizace plné zuby, stačí pár kroků, a do své blahodárné náruče nás přijme okolní nádherná příroda. Pro ty aktivnější z nás je tu možnost cykloturistiky po malebném Konstantinolázeňsku, jehož jsme součástí.
Příspěvek na zřízení chráněného pracovního místa a na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa
Chráněné pracovní místo je pracovní místo zřízené zaměstnavatelem pro osobu se zdravotním postižením na základě písemné dohody s Úřadem práce České republiky.
Úřad práce České republiky může uzavřít dohodu o zřízení chráněného pracovního místa i s osobou se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost.
Zaměstnavatel a osoba se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost.
Po projednání žádosti a po posouzení efektivnosti, účelnosti a hospodárnosti může Úřad práce České republiky uzavřít se zaměstnavatelem nebo osobou se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost, písemnou dohodu, ve které jsou stanoveny bližší podmínky pro poskytnutí příspěvku. Jednou z nich je závazek provozovat chráněné pracovní místo nejméně po dobu 3 let.
Poskytnutý příspěvek je možné použít výhradně na úhradu v dohodě sjednaných a prokazatelných nákladů spojených se zřízením chráněného pracovního místa, vynaložených až po datu uzavření dohody.
Žádost o příspěvek zaměstnavateli na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa a o příspěvek na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa pro osobu se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost, je vyřizována obdobným způsobem.
V případě uzavření dohody Úřad práce České republiky částečně přispívá k úhradě předem dohodnutých provozních nákladů až do stanovené výše. Druhy uznatelných nákladů jsou uvedeny v § 8 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.
Výše jednotlivých příspěvků se odvíjí od násobku průměrné mzdy v národním hospodářství za první až třetí čtvrtletí předchozího kalendářního roku, od míry zdravotního postižení a počtu zřízených pracovních míst.
Konzultujte možnost poskytnutí příspěvku s příslušným pracovištěm Úřadu práce České republiky v dostatečném předstihu před zřízením chráněného pracovního místa.
Na příslušném pracovišti Úřadu práce České republiky.
Kompletní žádost na formuláři Úřadu práce České republiky, včetně požadovaných příloh, mj. je vyžadováno zpracování podnikatelského záměru, specifikace nákladů nutných na zřízení chráněného pracovního místa.
Druhy provozních nákladů chráněného pracovního místa stanovuje § 8 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.
"Žádost o příspěvek"
Formulář je možné získat na příslušném pracovišti Úřadu práce České republiky nebo na internetových stránkách Integrovaného portálu Ministerstva práce a sociálních věcí.
Správní ani jiné poplatky nejsou požadovány.
Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
01.01.2017
Bez časového omezení.
Obec Záchlumí 01.09.2022 vyhlásila VEŘEJNOU SBÍRKU s názvem
„Záchrana a obnova kostela Narození Panny Marie v Záchlumí“.
Více informací najdete ZDE.
AKTUÁLNÍ INFORMACE
v otázce celkové úpravy území obytné zóny včetně podmínek oplocení jsou upravena v ÚZEMNÍM ROZHODNUTÍ a jeho aktualizacích, které se na tuto lokalitu vztahují. Jejich úplná znění najdete pod odkazem Obytná zóna "Pod školou".
Další informace k výstavbě rodinných dvojdomů v obci Záchlumí, která je zcela v režii soukromého investora, najdete na webových stránkách firmy STOREAL a.s.